کش پیلاتس چیست
کش پیلاتس چیست

کش پیلاتس چیست

کش پیلاتس چیست ، این کش ها در ورزش پیلاتس و فیزیوتراپی استفاده می شوند. پیلاتس می تواند یک تمرین هوازی و غیر هوازی باشد. این نیاز به تمرکز و تمرکز دارد ، زیرا بدن خود را در محدوده دقیق حرکت می دهید. پیلاتس تمام گروه های عضلانی اصلی بدن شما را به صورت متعادل طولانی و کشیده می کند. برای یافتن یک نقطه مرکزی برای کنترل بدن خود از طریق حرکت به تمرکز نیاز دارد. هر تمرین دارای محل قرارگیری ، ریتم و الگوی تنفس است.

در تمرینات پیلاتس ، ماهیچه های شما هرگز تا حد خستگی کار نمی کنند. بنابراین هیچ گونه تعریق یا فشار وارد نمی شود. فقط تمرکز شدید وجود دارد. این تمرین شامل مجموعه ای از توالی های ورزشی است. که در تکرارهای کم ، معمولاً پنج تا ده بار ، در یک جلسه 45 تا 90 دقیقه ای انجام می شود. از حصیر کاری و تجهیزات تخصصی برای مقاومت استفاده می شود. و برای همه از مبتدی تا پیشرفته مناسب است. شما می توانید تمرینات را با استفاده از کش های پیلاتس یا با استفاده از وسایل مختلف انجام دهید.

کش پیلاتس چیست

معرفی کش های پیلاتس

 کش های پیلاتس همچنین به عنوان نوارهای ورزشی شناخته می شوند.  یک ابزار عالی برای تقویت کل بدن شما هستند. علاوه بر این ، مقرون به صرفه هستند. و در یک کیسه کوچک جمع می شوند. که می توانید هنگام مسافرت در کیف ، چمدان یا کیف ورزشی خود قرار دهید. آنها در رنگ ها یا ضخامت ها و مقاومت های مختلف  هستند. برخی از کش ها حتی در اندازه های مختلف تولید می شوند. اما متداول ترین نوارهای ورزشی بر اساس قدرت در رنگ های مختلف هستند. از آنجا که می توانید رنگ یا میزان دشواری را با نوارهای ورزشی انتخاب کنید.

اکثر تمرینات با سطوح مختلف تناسب اندام سازگار هستند. به علاوه ، این واقعیت که شما می توانید حرکات ساده یا پیچیده را انجام دهید و سطح مقاومت را افزایش یا کاهش دهید. آن را به وسیله ای برای همۀ ورزشکاران حرفه ای تا ورزشکاران مبتدی تبدیل می کند. به طور معمول ، کش پیلاتسی که انتخاب می کنید با پیچیدگی حرکت ارتباط دارد. به عنوان مثال ، انجام یک ورزش قایقرانی به یک بند ورزشی قوی تر از آنچه که شما برای پیچیدن عضلات دو سر بازو استفاده می کنید، نیاز دارد. بسته به مارک کش پیلاتس مانند کش پیلاتس تراباند که از معروف ترین برند کش های پیلاتس می باشد. و در رنگهای  سبز ، آبی ، قرمز ، نقره ای و طلایی موجود است. که سبز ضعیف ترین و طلایی قوی ترین از لحاظ مقاومت می باشد.

رنگ های کش های پیلاتس

وقتی یک نوار مقاومت را آزمایش می کنید ، اولین سوالی که به آن توجه می کنید این است که کشش و ضخامت کش پیلاتس چیست . اگر نوار بسیار کشیده و نازک باشد ، اغلب با سطح مقاومت ضعیف تری ارتباط دارد. این دسته ای است که نوارهای سبز و آبی در آن قرار می گیرند.

نوارهای مقاومتی سبک تا متوسط

اگر مبتدی هستید یا از گروه های ورزشی برای گروه های عضلانی کوچکتری مانند عضلات تثبیت کننده مفصل ران و شانه استفاده می کنید ، نوارهای زرد و قرمز و آبی انتخاب خوبی برای شروع است. این نوارهای مبتدی نیز معمولاً در محیط های توانبخشی و فیزیوتراپی دیده می شوند.

نوارهای مقاومت متوسط ​​تا سنگین

نوارهای مقاومت نقره ای و طلایی مقاومت متوسط ​​تا سنگینی را برای شما فراهم می کند. این نوارهای ورزشی را بیشتر در سالن بدنسازی خواهید دید. و مخصوص تمرینات پشت ، ساق و سینه هستند. سطح متوسط ​​شامل سبز و آبی و قرمز است ، در حالی که سطح سنگین یا پیشرفته شامل نقره ای و طلایی می باشد.

کش پیلاتس چیست

تمرینات کش های پیلاتس

این امکان وجود دارد که یک تمرین تمام بدن را با استفاده از نوارهای مقاومتی انجام دهید. به ویژه اگر به رنگ های مختلف دسترسی دارید. در حقیقت ، بیشتر تمریناتی که می توانید با وزنه انجام دهید می توانید برای استفاده با یک نوار مقاومت سازگار کنید.

حرکت کششی یک تمرین دشوار است که شما را ملزم می کند تا بدن خود را همزمان با کشیدن یک نوار بلند حفظ کنید. اگرچه این حرکت برای تقویت حرکات کششی موثر است ، اما انجام حتی یک مورد نیز می تواند چالش برانگیز باشد. کش پیلاتس  به شما کمک می کند تا برگشت کنید و بنابراین شتاب را به مرحله صعودی تمرین اضافه می کند. این کمک اضافی می تواند عقب نشینی دست نیافتنی را به یک دستاورد واقعی تبدیل کند.

کش پیلاتس چیست

در این مقاله شما را با کش های پیلاتس آشنا کردیم. برای خرید و راهنمایی بیشتر با فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بورس طب تماس بگیرید.